Saturday 12 September 2015

Mini fairy garden - Мини градина или приказка за това, къде живеят феите

Всичко започна след като една приятелка ми подари красив бонзай.
Един такъв изчистен и прекрасен. Първо го покрих с горски мъх, за да му пази влага. После мъхът увяхна. И с него моя ентусиазъм. Обаче...Покрай новото ми хоби-моделиране с полимерна глина, четенето на статии, разглеждането на готови творения и използването на всеки свободен миг за Интернет разглеждане на всичко, свързано с темата, се влюбих.. в приказните мини пейзажи и градинки с истински и изкуствени цветя. Загубих ума и дума от разнообразието, красотата, уникалността, която те внасят в дома и офиса :). Цял нов приказен свят. Не нов, но не съм обръщала сериозно внимание досега- мислех,че само в цветарски те магазини има някакви опити за това. А то.. цяло изкуство се оказа. Зарибих се. Повярвах си, че мога и аз:) Отделих една нощ,  почти изобщо не спах, ровейки се в приложението Printerest и за капак на всичко, знаейки, че всичко идва от Китай-в alliexpress  (кой не е чувал за него?!?;))). След добре похарчени $$, легнах блажено да спя, обаче не можах да заспя от емоции,  а и слънцето бе изгряло отдавна.. Напазарувах си изкуствена трева-началото на всяка мини градинка, малки изкуствени храстчета,  дръвчета, цветя, гъбки,  животинки, къщички и човеци. Понеже забравих, а и не знаех, че някои от фигурите нямат игличка или както там се казва,  за да се забодат към тревата или почвата-направих втора поръчка+един фар и една кротко пасяща кравичка,  която е много симпатична и ще намеря къде да поставя. Аз обичам живите  цветя и имам предостатъчно саксии. Поръчките ми ще дойдат от 30 до 65 дни, ако дойдат :))).  Ще дойдат де :) Обаче.. нямам търпение да чакам. Затова още по обяд обиколих арт магазините, които са ми любими (и глътка чист въздух за мен). Ще ме помислите за луда, знам. Обаче скоро няма да имам свободно време, сили и вдъхновение и не мога да чакам нещо  да се случи. Искам да опитам всичко, което ми е било любопитно дали аз ще мога да се справя..малко се отнесох.  Та си купих Фимо-полимерна глина, инструменти за работа с нея, късче изкуствена трева, залепена за филц, мини панти за врата-още не съм ги употребила; напазарувах скромно, защото любимият ми магазин ЕМАРТ не беше отворен. Не правя реклама, истина е. За жалост не намерих мини гъбки или къщички.  Всъщност доста неща не намерих, затова реших да си изработя.  Само за сравнение-китайските и българските цени са почти идентични и така ме е яд..... Не намерих поставка за бонзай, купих си цинкова кофа и  една бамбукова фруктиера или нещо от рода. Изхарчих едни пари за глупости. Но съм толкова щастлива, защото не си играя сама с новите придобивки-постоянно преправяме и местим  фигурите,  измисляме си истории и страхотни приказки за феи...Фантазията работи : Понеже нашето семейство до 9 коляно е фен на шоколада, се сетих че имаме завидно богата колекция от фигурки от шоколадови яйца. Само част от нея е у дома. Повечето неща не ставаха, други не намерих. Имах Добро основание да си напазарувам няколко яйца. И, о, чудо-бяха на промоция :))-от 3 планирани-купих 5 :)) Паднаха се 1 миньор,  едно коте, някакъв крокодил и 2 пъти по 2 животинки -може би мама и бебе-маймуни и еноти. Много съм доволна. За парите за две яйца всъщност си поръчах по една китайска фигурка:) Въобще се оказа късметлийка :))


Снимки от Google търсенията ми
















А има още толкова информация. ..

No comments:

Post a Comment